الثلاثاء، ٥ أغسطس ٢٠٠٨

انا و رحلتي مع الفوتوشوب


بدأت اتعلم فوتوشوب

قعدت كده مع نفسي النهارده اجرب اشوف اعمل صوره بقي بجد

بعيداعن العك اللي بعكو وانا بتعلم

بس طلعت بقي الصوره

اول صوره ليا


حطيت فيها مييييييييييييين بقي

هاه تفتكروا ميييييييييييييين؟

عم بتهوفن صديقي الصدوق هههههههههههههه


حبيبي النكدي هههههههههههههههه يبشبش الطوبه اللي تحت راسووووووووووووو


بس انا عملتها بمناسبه اني بحب سيموفنيه ضوء القمر بتاعتو

السمفونيه دي كل ما بسمعها بحس بأحساس غريب بجد معرفش ليه

ما علينا يعني بقي بصوا علي الصوره وخلاص وخليني ابطل رغي شويه








هناك ٧ تعليقات:

عبرحمن يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
قلب شاعره يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم كلامك جميل جداا فعلا زوق رفيع لسماعك لبيتهوفن .. كمان ياريت تسمعى رمسكى كورساكوف ومقطوعته الشهيره شهر زاد وقولى لى رايك فيها .. على فكره انا بحب خدمة الفرد والجماعه وتنظيم المجتمع

قلب شاعره

yomna يقول...

ربنا يخليكي يا جميييييييل .. هسمعها حاضر :D .. بس علي فكره انا بحب خدمه فرد وخدمه جماعه لكن تنظيم مجتمع مش بطيقو مش عارفه ليه هههههههههههه .. هوا انتي في خدمه اجتماعيه ولا ايه ؟؟

Hossam يقول...

يا عينى يا عينى
بيتهوفن مرة وحدة
ماشى يا عم
وصدقينى الفوتوشوب مش صعب
انا شايف بدل انتى عايزة تتعلمية هتلاقيه تافه فى طريقة تعليمه
بس اوعى تنسى تعلمينى
مبسوط انى عديت على مدونتك
سلام

yomna يقول...

ما انا تقريبا اتعملت منو ادوان كتيره جدا .. بس مشكلتي بقي ان ينقصني فيه جزء الابداع .. ههههههههههههه وانا الحمد لله ابيض:)))))

Eng Hosny يقول...

طب و الله الصوره جامده يا اخصائيه بالنسبه كبدايه..استمرى يا حاجه و سيبك من كرساكوف اللى بيقولوا عليه ده

yomna يقول...

حسني باشا اتكرم ودخل شاف المدونه بتاعتي.. لا انا مش مصدقه نفسي منور يا بشمهندس الصوره دي طلعت كده بالصدفه مع ان ما كانش دماغي رايق اوي ساعتها.. بس انا بحب بيتهوووووووووفن هاااااااااااه؟ وحطيتلو في المدونه بتاعتي احسن سيمفونيه ليه نانانانانانا :P