الجمعة، ١٨ يوليو ٢٠٠٨

البدااااااايه.. بفكر هكتب اييييييييييه؟؟؟؟؟





بسم الله الرحمن الرحيم


مش عارفه ليه حسيت ان انا عايزه اكتب فجاه.... مع اني مش متعوده اني اكتب كتير يعني

غالبا كل ما اجي اكتب اي حاجه بحس اني زهقت بقي... او الافكار تاهت في دماغي... بجد مش عارفه

بس اهم حاجه ان انا عملت المدونه دي عشان حبيت اطلع اللي جوايا و لو اني معنديش خبره برضو في موضوع المدونات ده


بس بقول يمكن الواحد فينا يقدر يرتب افكاره ويعرف هوا عايز ايه

عامة انا حاول اكتب شويه كده وعايزه اشوف بقي هيبقي ايه تعليق اللي هيشوفوا شويه العك اللي انا بكتبه ده هههههههههههههه

مشكلتي بجد كمان اني مش بحب اكتب في اي وقت غالبا يعني مش بعرف اعبر عن الافكار اللي جوايا بالكتابه بقضيها تخيل وخلاص

وربنا يسهل بقي و اشوف هكتب ايه بالظبط

وربنا معايا في دماغي دي اللي عايزه اخد منها اجاااااااااازه بجد نفسي اخد اجازه من كتر التفكيييييييير

بس كده و علي راي فؤاد المهندس ان شاء الله البوفيه يعجبكم وتاكلو منه كتير

احم . قصدي ان شاء الله الكلام اللي اكتبو يعجبكم

يلا انا جهزت عده الشغل بتاعتي وهبدأ حالاااااااااااااا

يلا وسلام عليكم بقىىىىىىىىىىى لحسن انا عملتلكم وش كتيييييييييير وصداااااااااااع

كان معاكم احم احم.. يمنىىىىىىىىىىىى تالته خدمه اجتماعيه

ليست هناك تعليقات: